امید به زندگی با ESRD و کراتینین 8.9
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برای بیماران مبتلا به ESRD و کراتینین 8.9، امید به زندگی یکی از questions.There نگران است عوامل بسیاری می تواند پیش آگهی از آن تاثیر می گذارد، بنابراین من نمی توانم به شما بگویم چه مدت می تواند با کراتینین 8.9 زندگی می کنند بیمار است، اما من می تواند به شما اگر بگویم شما می توانید درمان مناسب در زمان، شما می توانید یک زندگی با کیفیت بالا برای بقیه عمر خود لذت ببرید.

همانطور که همه ما می دانیم ESRD مرحله نهایی بیماری کلیه است که همچنین به عنوان اورمی شناخته شده است، می توان آن را یک بیماری تهدید کننده زندگی بدون کنترل خوب است. در این مرحله کلیه بیمار را به طور جدی آسیب دیده است، از کراتینین تعداد 8.9 ما می توانیم می دانیم که تنها باقی مانده 14٪ و یا کلیوی کمتر می تواند بهره وری کار وجود دارد. در این وضعیت، پزشکان همیشه بیمار توصیه به دیالیز، به طوری که بیمار می تواند طولانی تر زندگی می کنند. اما دیالیز می تواند بیماری را از ریشه آن را درمان نیست، می تواند پیشرفت فیبروز کلیوی را متوقف کند، بنابراین پس از چند بار، عملکرد کلیه ممکن است کاملا از دست داد. تا آن زمان، بیمار باید برای دریافت پیوند کلیه، آنها نیاز به تجربه درد غیر ضروری است. به منظور جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه، مردم به دنبال برخی درمان های جایگزین دیگر.

پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ثابت شده است به عنوان یکی از موثرترین درمان در درمان ESRD. این نه تنها می تواند از پیشرفت فیبروز کلیوی جلوگیری، اما می توانید از تابع آسیب دیده کلیه تعمیر. با کمک آن، بیماران با ESRD و کراتینین 8.9 می تواند طول عمر طولانی تر و بهبود کیفیت زندگی است.

اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل مردد نیست. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

امید به زندگی با ESRD و کراتینین 8.9





:: برچسب‌ها: امید به زندگی با ESRD و کراتینین 8 , 9، ESRD، کراتینین 8 , 9 ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: